Gökhan ARIKAN

Bilişim Teknolojileri Öğretmeni

Kayseri doğumludur. 2002 yılında Gazi Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Elektronik Eğitimi Öğretmenliği lisans ve 2007 yılında Beykent Üniversitesi Eğitim Yönetim ve Denetimi Yüksek Lisans (Tezli) mezunudur. 2004 yılında Hakkâri Yüksekova’da öğretmenlik görevine başlamış ve 2011 yılına kadar da İstanbul’da devam etmiştir. Halen öğretmenlik görevini Kayseri’de devam ettirmektedir.

Ekip üyemiz, çevrimiçi ve yüz yüze eğitici eğitimleri hazırlamaktadır. Bakanlığımız projelerinde hem içerik geliştiricisi hem de proje yürütme ekip koordinatörlük görevlerini gerçekleştirmiştir. Scientix Türkiye Elçisi, TeachUp projesi Eğitmeni olan üyemiz 2017 yılından itibaren eTwinning projeleri ve Erasmus+ projeleri yürütmektedir. Estonya, Avusturya, Belçika, Azerbaycan, Almanya ve Türkiye’de düzenlenen 50’nin üzerinde ulusal ve uluslararası kongre, konferans ve çalıştaya katılım sağlayan ekip üyemizin 27 sözlü ve poster bildirisi ve atölye çalışması bulunmaktadır.

Eğitici Eğitmenliği Çalışma Alanları: STEM temel ve ileri seviye, Robotik ve Kodlama, Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, Fatih Projesi Eğitimde Teknoloji Kullanımı, Akıl ve Zekâ Oyunları, Doğa ve Fen Eğitimi, Öğretmenlerimizle 2023’e Projesi, Öğretmenlik ve Girişimcilik, Teknoloji Tabanlı Eğitim Metotları, Yetişkin Öğrenme Yöntemleri ve Etkili Sunum Becerileri, Modüler Öğretim Programları ve Mesleki Eğitimde Kredi Transfer Sistemi ECVET eğitici eğitmenidir.

Yayınları:

Kitapları: STEM Eğitimi Eğitici El Kitabı Teoriden Pratiğe, “STEM Eğitim Yaklaşımında Teknolojik Derinlik” bölüm yazarı (Nobel Yayın, ISBN: 978-625-417-767-5), Okul Öncesinden Ortaöğretime Farklı Disiplinlerde STEM Eğitimi Uygulamaları (MEB YEĞİTEK ISBN:978-975-11-5770-6), Doğa ve Fen Eğitimi Etkinlik Kitabı (MEB ÖYGM, ISBN: 978-975-11-5766-9), Seramik Eğitimi Etkinlik Kitabı (MEB ÖYGM, ISBN: 978-975-11-5598-6), Robotik ve Kodlama Eğitimi – Kodlama Eğitimi Temel Düzey (MEB ÖYGM, ISBN:978-975-11-5359-3).

Makaleleri: Yıldırım, B., Sahin-Topalcengiz, E., Arıkan, G., & Timur, S. (2020). Using virtual reality in the classroom: Reflections of STEM teachers on the use of teaching and learning tools. Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), 6(3), 231-245. DOI:10.21891/jeseh.711779

eTwinning Projeleri: From Scientix To STEM, eTwinning Kayseri Akademi EKA, STEMic – STEM identifies careers, eSTEM 4.0, DigiTALE of Life, Act 4 BEST Future (A4BESToF), BE IN@ture GOeCO, eSTEM Industry 4.0, Digitale for Life.

eTwinning Proje Ödülleri

2022 – eTwinning Yunanistan 16/19 Yaş Kategorisi Birincilik Ödülü (DigiTale of Life)


HAZIRLADIĞI EĞİTİMLER

Kurs sayfasına gitmek için resme tıklayın…

 


WEBİNARLAR

.