Hepimiz yaptığımız eTwinning projelerinin kalite etiketleri ile ödüllendirilmesini isteriz. Peki ama neden bazı projeler bu etiketlere layık görülürken bazı projeler görülmemekte? Bu eğitimde kalite etiketi kriterlerini nelerdir ve biz projelerimizde bu kriterleri nasıl elde ederiz sorularına cevap bulacağız. Eğitimimiz İngilizce öğretmeni Deniz Şengül tarafından hazırlanmıştır.
Bu kurs, İçerik Geliştirme Ekibinden sorumlu Koordinatör Ertan Kocabaş’ın koordinasyonunda Ekip üyesi Adil Tuğyan, Kenan Çete ve Bircan Keleş tarafından UDS için hazırlanmış olup, ESEP platformuna dahil edilen yeni eTwinning alanının tanıtımı ve kullanımı, eTwinning’e yeni başlayan okul yöneticilerine / öğretmenlere bilgi vermek amacı ile oluşturulmuştur. Kursta ESEP – Avrupa Okul Eğitimi Platformunu tanıtımı, amacı […]
Bu öğrenme etkinliği, 4. Sanayi devrimiyle birlikte büyük bir değişim ve dönüşüm yaşayan ve gittikçe dijitalleşen dünyada,bu gelişmeleri anlamak,gelişmelerin tarihsel sürecine kısaca göz atmak ve endüstrideki üst düzey teknolojik gelişmelerin neler olduğunu ve eğitim ilişkisini ele almaktadır. Bu kurs Gökhan ARIKAN ve Ünsal SAPER tarafından hazırlanmıştır.
Bu kurs hem 21.yüzyıl devam ederken gelişen yeni eğitim trendleri ve metodolojileri hakkında öğretmenlerimizi bilgilendirmek hem de eTwinning projelerine bu trendlerin nasıl dahil edileceğine dair bilgi vermek ve aynı zamanda gerçek yaşam problemleri ile ilgili çözümler arayan eTwinning projeleri geliştirmektir. Bu kurs içerik geliştirme eğitmenleri Adil Tugyan tarafından MEB Yeğitek eTwinning katkısı ile oluşturulmuştur.
“FCL 3.0″ isimli Geleceğin Sınıfını Tasarlama kursumuzda sizlerle bir arada olmaktan ve karşılıklı paylaşımlarda bulunacak olmaktan dolayı mutluluk duyuyoruz. Yenilikçi öğrenme ortamı modellerinden biri olan EUN FCL-Geleceğin Sınıfı Laboratuvarını tasarlama eğitimi bağlamında siz değerli öğretmenlerimizle bilgi aktarımının ötesinde karşılık deneyim ve tecrübe aktarımıyla etkileşim ve işbirliği imkanı sağlayacak olan kursumuz, 26 Şubat 2024 tarihinde başlayacak […]
İşbirlikçi öğrenme; etkili iletişim, müzakere, çatışma çözümü, karar alma, liderlik, kişisel sorumluluk ve ekip çalışması gibi bir bütün halindeki kişiler arası becerilerin geliştirilmesine yönelik bir anahtardır. Bu becerilerin okulda da öğretilmesi gerekmektedir, ve öğrenme aktiviteleri bu tür becerileri entegre edecek şekilde tasarlanmalıdır. Etwinning projeleri teorinin pratiğe aktarılması ve işbirlikçi öğrenme ortamlarının oluşturulmasına imkan sağlamaktadır. Kursumuzda […]