Okullar için Avrupa çapında bir akreditasyon ve destek hizmeti olan eSafety Label, eğitim ve öğrenim deneyiminin bir parçası olarak çevrimiçi teknolojiye güvenli erişim için güvenli ve zenginleştirici bir ortam sağlamayı hedefliyor. Öğretmenler, okul müdürleri ve bilişim yöneticileri için önemli bir politika oluşturma merkezi olan eSafety Label, okulların kendi çevrim içi güvenliğini değerlendirmeleri, iyileştirmeleri, güçlendirmeleri için […]
Kursumuzun amacı Zihin Haritalarını eTwinning projelerinde ve okul derslerinde yaratıcı bir şekilde kullanarak, öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kritik düşünme, zor konuları kolayca öğrenme ve hafıza fonksiyonlarını geliştirmeyi hedeflemektedir. Kursumuz eTwinning Koordinatörü ve İngilizce Öğretmeni Adil TUĞYAN tarafından hazırlanmıştır.
Bu kurs öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkıda bulunmak ve 21.yüzyıl eğitimimdeki yeni metot, pedagoji ve yaklaşımları konusunda öğretmenlerin bilgi ve yaklaşımlarını güncellemek amacı ile oluşturulmuştur. Değişime hazır mısınız ? Eğitmen: Adil Tuğyan ” Bugünün Öğrencilerini Dünün Yöntem ve Araçları ile Eğitirsek, Yarınlarını Çalmış Oluruz .”
eTwinning; sizlere, Öğrenme Etkinlikleri, Öğretmen Odaları ve eTwinning Grupları gibi çevrimiçi aktivitelere katılarak mesleki becerilerinizi geliştirme fırsatını sunar. Ayrıca, çok geniş bir yelpazede katılabileceğiniz yüz yüze mesleki gelişim aktiviteleri de bulunmaktadır.
Bu kurs ile, günümüzde yaygın olarak kullanılan dijital oyunların, etkili ve motive edici yönleriyle derslere uyarlanması hakkında her kesimden öğretmene bilgi vermek amaçlanmaktadır.
Bu kursta yaratıcı yazma çalışmalarının kapsamı ve web 2.0 araçları ile yaratıcı yazma çalışmasının nasıl ele alınacağı konusu üzerinde durulacaktır. Kurs Öğretmeni Yıldız KANLIÖZ Yenişehir Belediyesi Bilim ve Sanat Merkezi – Sınıf Öğretmeni/Mersin Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar Eğitici Eğitmeni, Scientix Temsilcisi, STEM Eğitici Eğitmenidir. Kodlama, Robotik, 3D Tasarım ve STEAM Eğitimi vermektedir.
Bu kurs öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkıda bulunmak ve 21.yüzyıl eğitimimdeki yeni metot, pedagoji ve yaklaşımları konusunda öğretmenleri bilgilendirmek üzere MEB FATİH Projesi, ve Türkiye eTwinning Ulusal Destek Servisinin katkıları ile hazırlanmıştır. Kursumuzda AraştırmaTabanlı Öğrenme, Flip Öğrenme, ,Proje Tabanlı Öğrenme, Biçimlendirici Değerlendirme ve Bireyselleştirilmiş Öğrenme konularını teknoloji entegrasyonu ile işlenecektir. Eğitmen: Adil Tuğyan ” Bugünün Öğrencilerini […]
Kursun Amacı:Ülkemizde her geçen sene artan sayıda eTwinning projesi yapılmaktadır ve projelerin yürütme alanı olarak tanımlayabileceğimiz uluslararası çevrimiçi sınıf olan Twinspace’in doğru ve etkili kullanımı ve çalışmaların bu alanda sunumu projenin kalitesi anlamında önem arzetmektedir.Bu bağlamda, Twinspace’in etkili kullanımı ile ilgili temel bilgiler, ipucları ve iyi uygulama örnekleri içeren bu kurs proje yürüten öğretmenlerimize eTwinning […]
Bu Mooc öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkıda bulunmak ve 21.yüzyıl eğitimimdeki yeni metot, pedagoji ve yaklaşımları konusunda öğretmenleri bilgilendirmek üzere MEB FATİH Projesi, ve Türkiye eTwinning Ulusal Destek Servisinin katkıları ile hazırlanmıştır. Mooc içeriğinde İletişim, Yaratıcı Düşünme, Biçimlendirici Değerlendirme ve Bireyselleştirilmiş Öğrenme konularını teknoloji entegrasyonu ile işlenecektir. Eğitmen: Adil Tuğyan ” Öğrencinin öğrenmesine en büyük etki, […]
Hepimiz yaptığımız eTwinning projelerinin kalite etiketleri ile ödüllendirilmesini isteriz. Peki ama neden bazı projeler bu etiketlere layık görülürken bazı projeler görülmemekte? Bu eğitimde kalite etiketi kriterlerini nelerdir ve biz projelerimizde bu kriterleri nasıl elde ederiz sorularına cevap bulacağız. Eğitimimiz İngilizce öğretmeni Deniz Şengül tarafından hazırlanmıştır.
Bu çalışmada hem eğitim ortamlarında hem de eTwinning projelerinde faydalanılabilecek çeşitli drama yöntem ve teknikleri tanıtıldıktan sonra birer proje üzerinden uygulama süreçleri örneklendirilmeye çalışılacaktır.
Eğitime Genel Bakış Bu eğitim, eTwinning proje kalitesini arttırmak isteyen öğretmenlere yardımcı olmak için hazırlanmıştır. Eğitim, eTwinning Avrupa Ödülüne uzanan süreçte proje kalitesini arttırmak için proje planlama,yürütme ve değerlendirme aşamalarında dikkate alınması gereken temel stratejilerle ilgili bilgiler ve ipuçları içermektedir. Ünsal Saper
Bu Kursun İçeriği: STEAM Eğitimi Ön Anket STEAM Eğitim Yaklaşımı Nedir? STEAM Eğitim Yaklaşımı Neden Önem Kazandı? Bir STEAM Eğitimi Nasıl Planlanmalı STEAM Eğitimi Ders Planı Hazırlama STEAM Eğitimi Örnekleri STEAM Eğitimi Son Anket Kaynakça Kurs Öğretmeni Yıldız KANLIÖZ Yenişehir Belediyesi Bilim ve Sanat Merkezi – Sınıf Öğretmeni 2009 yılından bu yana […]
Kurs Hakkında : Bu kursta içerik ve dil entegreli öğrenme yönteminin ne olduğunu, öğrenenlere ve öğretenlere ne gibi faydalar sağlayacağını, e-Twinning projelerinde nasıl kullanılacağını öğreneceğiz. İlkokul, ortaokul ve liselerde dil öğretimi yapan , öğrenmeyi daha eğlenceli ve kalıcı hale getirmeyi hedefleyen, İçerik ve dil entegreli öğrenme yöntemini e-Twinning projelerinde kullanarak kaliteli ve zengin projeler oluşturmak […]
Kursun Amacı Avrupa’da okullar için oluşturulmuş ağ olan eTwinning’in öğretmenlere,öğrencilere ve okullara sunduğu eğitim fırsatları çerçevesinde ülkemizde her yıl artan sayıda eTwinning projesi yapılmaktadır.Yürütülen eTwinning projelerinin öğretmen ve öğrenci üzerinde bırakacağı olumlu etki ve sürdürülebilir proje sonuçları;belli kriterler çerçevesinde gerçekleştirilen nitelikli proje çalışmalarıyla mümkün olabilmektedir. Bu bağlamda kursumuz,eTwinning projelerin pedagojik yönü,öğretim programı ile ilişkisi,işbirliği yönü,teknoloji […]
Bu kurs, İçerik Geliştirme Ekibinden sorumlu Koordinatör Ertan Kocabaş’ın koordinasyonunda Ekip üyesi Adil Tuğyan, Kenan Çete ve Bircan Keleş tarafından UDS için hazırlanmış olup, ESEP platformuna dahil edilen yeni eTwinning alanının tanıtımı ve kullanımı, eTwinning’e yeni başlayan okul yöneticilerine / öğretmenlere bilgi vermek amacı ile oluşturulmuştur. Kursta ESEP – Avrupa Okul Eğitimi Platformunu tanıtımı, amacı […]
Bu öğrenme etkinliği, 4. Sanayi devrimiyle birlikte büyük bir değişim ve dönüşüm yaşayan ve gittikçe dijitalleşen dünyada,bu gelişmeleri anlamak,gelişmelerin tarihsel sürecine kısaca göz atmak ve endüstrideki üst düzey teknolojik gelişmelerin neler olduğunu ve eğitim ilişkisini ele almaktadır. Bu kurs Gökhan ARIKAN ve Ünsal SAPER tarafından hazırlanmıştır.
Bu kurs hem 21.yüzyıl devam ederken gelişen yeni eğitim trendleri ve metodolojileri hakkında öğretmenlerimizi bilgilendirmek hem de eTwinning projelerine bu trendlerin nasıl dahil edileceğine dair bilgi vermek ve aynı zamanda gerçek yaşam problemleri ile ilgili çözümler arayan eTwinning projeleri geliştirmektir. Bu kurs içerik geliştirme eğitmenleri Adil Tugyan tarafından MEB Yeğitek eTwinning katkısı ile oluşturulmuştur.
”Çok az insan yaratıcı olarak kabul edilir: Birkaç ressam, birkaç şair; milyonda bir kişi. Bu saçmalıktır. Her insan doğuştan yaratıcıdır. Çocukları izlersen görürsün. Bütün çocuklar yaratıcıdır.” Osho
“FCL 3.0″ isimli Geleceğin Sınıfını Tasarlama kursumuzda sizlerle bir arada olmaktan ve karşılıklı paylaşımlarda bulunacak olmaktan dolayı mutluluk duyuyoruz. Yenilikçi öğrenme ortamı modellerinden biri olan EUN FCL-Geleceğin Sınıfı Laboratuvarını tasarlama eğitimi bağlamında siz değerli öğretmenlerimizle bilgi aktarımının ötesinde karşılık deneyim ve tecrübe aktarımıyla etkileşim ve işbirliği imkanı sağlayacak olan kursumuz, 26 Şubat 2024 tarihinde başlayacak […]