Kodlama ve Robotik Uygulamalarının Disiplinlerarası Kullanımı
Fen Bilgisi
Yaşam Döngüleri
Açıklama:
Öğrenciler 3 – 4 kişilik gruplar halinde çalışır.Yaşam Döngüsü projesi oluştururlar. Bitki veya hayvanlarının yaşam döngüsünü araştıracak, her bir aşamanın en önemli gerçeklerini yazacak, sunum posterine etiketleyecek, Dash robotlarını yaşam döngüleri hakkında başkalarına öğretmek üzere ölçecek ve programlayacaklardır.
Hedefler:
Bir yaşam döngüsü projesi oluşturulması
Bitki veya hayvanların yaşam döngüsü araştırması
Her aşamada önemli gerçekleri yazılması
Poster sunumu oluşturulması
Diğerlerine yaşam döngülerini öğretmek için çevrede gezinmek üzere Dash için program oluşturdular
Süreç:
Grubun her bir üyesi, başkalarına öğretmek için yaşam döngüsü aşamaları hakkında bir paragraf yazmak ve yazmaktan sorumlu olacaktır. Dash’ın durmasını istedikleri en az 5 yer içermelidir. Grup olarak, işbirliği yapmalı ve posterdeki bilgilerini en iyi nasıl organize edeceklerine karar vermelidirler. Öğrenciler, posterlerini başkalarına öğretmek için Dash’ı programlamak üzere”Blockly” kullanacaklar. Öğrenciler ayrıca, Dash’ın ışıkları, sesleri, görünümleri ve eylemlerini kullanarak kendi yaşam döngülerine yaratıcı detaylar eklemek için ekibiyle birlikte çalışabilirler.